Meteen naar de inhoud

Het Concept

HET CONCEPT

Medewerkers willen trots zijn op de organisatie en op de producten en diensten die geleverd worden. Zij zijn hier immers onderdeel van en dragen hier elke dag aan bij. 

Medewerkers ontvangen graag feedback of hun bijdrage naar tevredenheid is, dat geeft hen zekerheid en vertrouwen.

Andersom denken zij graag mee over verbetermogelijkheden binnen de organisatie, dit geeft een gevoel van invloed, maakt hun werkzaamheden leuker en vormt een continue uitdaging voor hen.

Ook klanten en overige relaties maken deel uit van de keten en helpen graag mee de producten en diensten te verbeteren zodat zij nog beter geholpen worden of nog beter kunnen leveren.

Organisatie, medewerkers, klanten en relaties profiteren van de opgedane kennis en innovatieve ideeën, waarbij processen continu geoptimaliseerd worden en waardoor product en dienst blijven aansluiten met de markt en doelgroep.

Verbeterwijzer combineert bovenstaande in een interactieve tool, waar medewerkers, klanten en relaties via een wederzijdse, geautomatiseerde dialoog meegenomen worden met de organisatie doelstellingen. De dialoog leert of de aangeboden producten en diensten nog steeds bij de doelstellingen en de markt passen.

Deze tool bevat o.a.: een gebruiksvriendelijk dialoogmechanisme, verbetervoorstellen, procesvastlegging, feedback en motivatie tools, projectmatige procesverbetering, geautomatiseerde vragensets om dialogen aan te gaan met interne en externe ketenpartners, dataverzameling en intelligente rapportages om te sturen en te bestuderen met ketenpartners.

BOEIEN & BINDEN

Medewerkers worden meegenomen in de doelstellingen en uitgenodigd te helpen verbeteren

HOGER DOEL

Medewerkers raken gemotiveerd en geïnspireerd door de focus op het hogere doel van de organisatie

PROCESOPTIMALISATIE

Processen staan in het teken van Continous Improvement, waarbij gezocht wordt naar verdere optimalisatie